Inbjudan till presentation av Nordic Papers delårsrapport kv3 2021

Publish date: 2021-10-19 17:15

Nordic Papers delårsrapport för tredje kvartalet 2021 kommer att publiceras torsdagen den 28 oktober kl 07.30.

Nordic Papers VD Anita Sjölander och CFO Niclas Eriksson kommer samma dag kl 9:30 att presentera rapporten via en webbsänd telefonkonferens. Presentationen hålls på engelska och följs av en frågestund.

Presentationen kan följas via:

För att delta per telefon och därmed ha möjlighet att ställa frågor, vänligen använd något av följande telefonnummer:

Från Sverige                                      0856618430

Från USA                                           19177200181

Från Storbritannien                            08448228902

Internationellt nummer                      +44 (0) 2071 928501

Pinkod: 9564807#

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på Nordic Papers webbsida.

Välkommen!

För mer information, vänligen kontakta:

Henrik Essén, Head of Investor relations

E-post:
henrik.essen@nordic-paper.com

Nordic Paper är en skandinavisk specialpappersproducent, som tillverkat högkvalitativt papper sedan 1800-talet. Vi är en ledande leverantör av kraftpapper och naturligt fettresistent livsmedelspapper. Våra produkter är baserade på förnyelsebar skogsråvara från lokala skogar. Från våra fyra skandinaviska pappersbruk levererar vi till kunder i över 70 länder. Nordic Paper hade 2020 intäkter om cirka MSEK 2 900, cirka 630 anställda och är noterat på Nasdaq Stockholm. www.nordic-paper.se